Specjalista ds. e-commerce ze znajomością narzędzi Google

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu e-commerce, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • specyfika platform działających przy sklepach internetowych,
  • optymalizacja sklepów internetowych,
  • omówienie typologii projektów e-commerce,
  • logistyka w działaniach e-commerce,
  • kreowanie wiarygodności sklepu,
  • czytelna informacja na drodze „sklep – klient”,
  • kampanie reklamowe i działania promocyjne sklepów internetowych,
  • Google – pozycjonowanie strony sklepu/działalności w wyszukiwarce,
  • skuteczny copywriting w e-commerce
  • narzędzia służące do obsługi Social Media,
  • regulamin sklepu.

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo)  – (at) oznacza @
  • Zapisy także przez Facebook:  http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie