Kurs efektywnych technik sprzedaży i perswazji w telemarketingu

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu telemarketingu, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Rozpoczęcie rozmowy:
    • waga odpowiedniego przywitania klienta,
    • efektywna prezentacja przedsiębiorstwa oraz swojej osoby,
    • zainteresowań towarem/usługą klienta, przełamywanie oporów
    • sztuka zainteresowania rozmówcy
  • Cechy idealnego telemarketera
  • Skuteczna komunikacja:
    • modulacja tonu głosu,
    • dobór odpowiednich słów,
    • sposoby zadawania odpowiednich pytań i aktywnego słuchania,
    • typologia trafnej argumentacji,
    • zarządzenie informacjami o potrzebach i oczekiwań klientów i ich analizowanie.
  • Rozmowa z trudnymi klientami
  • Sztuka kończenia rozmowy handlowej:
    • próg ceny, negocjacje,
    • wyczucie gotowości klienta do zakupu,
    • techniki wpływu na klienta w sytuacji zakupowej.

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

TAK

  • EVDC / EICE / ISQ / MEN
  • Egzamin: TAK (w zależności od rodzaju kursu / szkolenia)

LISTA DOSTĘPNYCH CERTYFIKATÓW KSZTAŁCENIA:

  • European Vocational Development Certification (EVDC)
  • European International Certification in Education (EICE)
  • Innovation Standard of Qualification (ISQ)

INSTYTUCJE REALIZUJĄCE PROGRAM KSZTAŁCENIA:

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

ZOBACZ OPCJE SZKOLEŃ I KURSÓW REALIZOWANYCH ZDALNIE:

PROGRAM KSZTAŁCENIA REALIZOWANY PRZEZ:

TERMINY I WIĘCEJ INFORMACJI: TUTAJ